Frederiksværk - Velværecenter  - Smerte-og kredsløbhandling
Inden den egentlige behandling, tager vi en god snak om dit problem. Hvordan er det opstået,
ligger problemet år tilbage, eller er det nyligt opstået. Vi taler også om kostvaner og måske skal du anbefales nogle enkle øvelser der kan lindre din tilstand.

Vi kommer gennem mange faktorer som kan være årsagen til dit problem. Manglen på vitaminer og mineraler er meget ofte årsag til ubalancer i kroppen som kan udløse smerter, søvn- og maveproblemer.

Vi behandler ikke kun smerteklienter, men vejleder klienter om kosttilskud som f.eks lider  af diabetes, for højt kolesterol, for højt blodtryk eller som skal op flere gange om natten for at lade vandet. Opbygning af immunforsvaret er en stor del af vores behandling.

Vi benytter flere forskellige metoder som gennem flere år har vist deres værd. Ikke altid anerkendt i Danmark, men ofte benyttet i Skandinavien og Europa. Både på private og offentlige klinikker.

F.eks
 TENS -  transkutan nervestimulation, Pulserende magnetbehandling, Infrarøde stråler, Højfrekvent kortbølge-diatermi

Vi behandler bl.a
Fibromyalgi - sclerose - muskeldystrofi - neuropati - gigt også slidgigt - iskias - dårligt blodomløb -
hævede fødder - ødemer - inflammationer - uro i benene - smerter og kramper - hold i ryggen
hekseskud - kolde fødder og hænder - golf-og tennisalbue - urinsyregigt - vokseværk -

QRMA Scanning
Vitamin -og mineralanalyse. Du får oplyst om 30 forskellige parametre om din helbreds-tilstand.

SiteBuilder drevet af  Vistaprint